کد خبر: 39649
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 ارديبهشت 1398 - 13:02

داخلی

»

مطالب فناوری

برگزاری دومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «انسان و فناوری»

منبع : روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات
دومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «انسان و فناوری»، با حضور کارشناسان متخصص در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
برگزاری  دومین نشست تخصصی «شب های فناوری» با موضوع «انسان و فناوری»

به گزارش لیزنا، دومین نشست تخصصی « شب های فناوری»  با موضوع «انسان و فناوری»، شنبه 28 اردیبهشت ساعت 16 با حضور کارشناسان متخصص در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

هدف از برگزاری سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»، هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون فناوری اطلاعات و  جنبه های انسانی به ویژه تحولات فرهنگی و اجتماعی وابسته به آن است. در این نشست حسین باهر، استاد دانشگاه و  بنیانگذار  مکتب بالندگی با عنوان« آسیب شناسی احتمالی در تعامل با فناوری اطلاعات در مکتب بالندگی »سخنرانی می کند و حسین اکبری نصب استاد دانشگاه، «رابطه انسان و فناوری، حرکت از امکان به سمت  فرا امکان» را مورد بررسی قرار می دهند. در بخش دیگر برنامه جمشید اکبر زاده رضایی متخصص جلوه های ویژه در هنرهای نمایشی و دبیر کانون فالی فرهنگ سرا، از «جلوه ویژه light man  » رونمایی می کند و در پایان محمد جواد ابراهیمی مدیر آکادمی اسکرچ ایران با عنوان« انگشتان کوچک، دنیای بزرگ» سخنرانی می کند.

علاقه مندان می توانند برای  ثبت نام رایگان و شرکت در این برنامه  به لینک مراجعه نمایند.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری واقع شده است. علاقه مندان می توانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: