کد خبر: 25529
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آبان 1395 - 10:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

با حضور مهمانان نروژی برگزار می شود

نشست‌های دومین همایش دو سالانه‌ی «ادبیات کودک و مطالعات کودکی»

منبع : لیزنا
دو نشست تخصصی همایش دو سالانه ادبیات کودک و لذت‌های خواندن در روزهای سه شنبه 4 آبان ماه و شنبه 8 آبان در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.
نشست‌های دومین همایش دو سالانه‌ی «ادبیات کودک و مطالعات کودکی»

به گزارش لیزنا، نشست‌های دومین همایش دو سالانه‌ی «ادبیات کودک و مطالعات کودکی» با عنوان «تصویر و کتاب‌های تصویری در نروژ» و  «ادبیات کودک و صنعت نشر در نروژ» در روزهای سه شنبه 4 آبان ماه و شنبه 8 آبان برگزار می‌شود.

دکتر آوسه ماریا آماندسن، مدرس دانشگاه اوسلو، سه شنبه چهارم آبان ماه از ساعت 16 تا 17:30 در سرای اهل قلم، به «بررسی تصویر و کتاب‌های تصویری در نروژ» خواهد پرداخت. لازم به ذکر است این نشست با ترجمه فارسی همراه خواهد بود.

 در روز شنبه هشتم آبان از ساعت 16 تا 18، کریستین اریاستر و داگ لاسن در سرای اهل قلم، به «بررسی ادبیات کودک و صنعت نشر در نروژ» خواهند پرداخت. دراین نشست نیز ترجمه همزمان صورت می‌گیرد.

شورای کتاب کودک با مشارکت خانه کتاب دومین همایش دو سالانه ی «ادبیات کودک و مطالعات کودکی» را با عنوان «کودک، ادبیات و لذت های خواندن» چهارشنبه و پنج‌شنبه ۵ و ۶ آبان ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: