کد خبر: 26261
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آذر 1395 - 15:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

دهمین مجمع عمومی سالانه ادکا برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
دهمین مجمع عمومی سالانه اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران (ادکا) روز چهارشنبه، 8 دی ماه، برگزار می‌شود.
دهمین مجمع عمومی سالانه ادکا برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، دهمین مجمع عمومي و انتخابات این اتحادیه، روز چهارشنبه، 8 دی ماه، از ساعت 9 الی 17 در تالار سخن پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار خواهد شد.

طبق این اطلاعیه كليه دانشجويان فعال و اعضاي انجمن‌هاي علمي‌ـ دانشجويي جهت شركت در اين مجمع  لازم است مدارک لازم را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نموده  و حضور خود را در اين مجمع اعلام نمایند.

برای شركت در مجمع عمومي داشتن معرفي‌نامه و كارت دانشجويي در روز برگزاري مجمع ضروري است.  فرم معرفی شرکت در مجمع را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

معرفی نامه باید به همراه رزومه اجرایی و پژوهشی و عکس 4*3 دانشجو تا تاریخ 28 آذر ماه به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال شود.

با توجه به مصوبه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هر دانشگاه فقط یک نفر از اعضای شورای مرکزی انجمن علمی دانشجویی می‌تواند در انتخابات، با تاییدیه معاون یا مدیر فرهنگی، شرکت کند.

معرفي نامه باید توسط مدیر فرهنگی یا معاون فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه امضا و مهر شده باشد.

لازم به ذكر است تمامي دانشگاه‌ها اعم از دولتي، پيام‌نور، آزاد و هم‌چنين دانشجويان و اعضاي انجمن‌هاي علمي دانشجويي كتابداري پزشكي مي‌‌توانند در اين مجمع حضور يابند و کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب جهت شرکت در مجمع عمومی توسط دانشگاه مربوطه و از جانب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تامین خواهد شد، برای مهمانان شهرستانی نیز اسکان در نظر گرفته شده است.

  علاقمندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09198298046 تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: