29 خرداد برگزر می شود
سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها»

 به گزارش لیزنا، دومین سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها» با محورهای بحث: «اهیمت و دلایل به کارگیری بازاریابی محتوا برای کسب و کارها، آشنایی با مدل­های تولید محتوا از جمله مدل بن، تاکر، B. E. S. T.، ارائه مدل S. A. V. E.  به جای مدل آمیخته بازاریابی و ارائه چارچوب نظری برای پیاده ­سازی استراتژی بازاریابی محتوا» برگزار می شود.

سخنران این سمینار زهرا ناصری دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات از دانشگاه تهران است. بازاریابی محتوا از علایق علمی ایشان است و مقاله دایره­ المعارفی «بازاریابی محتوا» و مقاله پژوهشی « بازاریابی محتوا در جذب و ماندگاری مشتریان در صنعت نشر» و سمینار تخصصی «علم اطلاعات و تجارت محتوا محور» از جمله فعالیت­های وی در این زمینه است.

این سمینار با حضور دکتر علیرضا نوروزی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و جمعی از اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته مدیریت و علم اطلاعات و دانش ­شناسی  و سایر علاقه ­مندان به حوزه بازاریابی برگزار خواهد شد.

«سمینار بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها» روز شنبه 29 خردادماه  از ساعت 10 تا 12 در تهران، بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل نصر (گیشا)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان امام رضا، سالن 401 برگزار می­شود.

 ورود برای علاقه­ مندان آزاد است و برای هماهنگی بیشتر نام و نام خانوادگی خود را به نشانیanoruzi@gmail.com ارسال نمایند.