به گزارش لیزنا، دومین سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدلها» با محورهای بحث: «اهیمت و دلایل به کارگیری بازاریابی محتوا برای کسب و کارها، آشنایی با مدلهای تولید محتوا از جمله مدل بن، تاکر، B. E. S. T.، ارائه مدل S. A. V. E. به جای مدل آمیخته بازاریابی و ارائه چارچوب نظری برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی محتوا» برگزار می شود.
سخنران این سمینار زهرا ناصری دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات از دانشگاه تهران است. بازاریابی محتوا از علایق علمی ایشان است و مقاله دایره المعارفی «بازاریابی محتوا» و مقاله پژوهشی « بازاریابی محتوا در جذب و ماندگاری مشتریان در صنعت نشر» و سمینار تخصصی «علم اطلاعات و تجارت محتوا محور» از جمله فعالیتهای وی در این زمینه است.
این سمینار با حضور دکتر علیرضا نوروزی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و جمعی از اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته مدیریت و علم اطلاعات و دانش شناسی و سایر علاقه مندان به حوزه بازاریابی برگزار خواهد شد.
«سمینار بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدلها» روز شنبه 29 خردادماه از ساعت 10 تا 12 در تهران، بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل نصر (گیشا)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان امام رضا، سالن 401 برگزار میشود.
ورود برای علاقه مندان آزاد است و برای هماهنگی بیشتر نام و نام خانوادگی خود را به نشانیanoruzi@gmail.com ارسال نمایند.