کد خبر: 24707
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 تیر 1395 - 10:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بخش کتابخانه‌های عمومی ایفلا برگزار می کند

نشست «سواد قرن بیست و یکم در کتابخانه‌های عمومی»

منبع : لیزنا
 بخش کتابخانه های عمومی ایفلا نشست  اقماری «سواد قرن بیست و یکم در کتابخانه های عمومی» را در کتابخانه فبلادلفیا برگزار می کند.
نشست «سواد قرن بیست و یکم در کتابخانه‌های عمومی»

 

به گزارش لیزنا، نشست  اقماری «سواد قرن بیست و یکم در کتابخانه های عمومی» روز 10 و 11 آگوست 2016 برابر با چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 مرداد 95 در ایالت فیلادلفیا برگزار خواهد شد.

 در طول سالیان متمادی، کتابخانه های عمومی به عنوان هسته  ترویج سواد به شمار می آیند، همانطور که جهانی که در آن زندگی می کنیم به سرعت در حال تغییر است، سواد و دانش اطلاعاتی نیز در حال دگرگونی است.

 

امروزه مفهوم سواد بسیار گسترده شده است و مفهوم سنتی خود یعنی "توانایی خواندن و نوشتن" را از دست داده است و شامل مهارت های زیادی در سطوح مختلف و حوزه های گوناگون است. امروزه مفاهیمی مانند سوادهای مدنی، بهداشتی، مالی، دیجیتال و سواد اطلاعاتی مطرح شده اند.

کتابخانه های عمومی چه نقشی در توسعه و دریافت خدمات مرتبط با انواع سواد دارند؟ این سوالی است که در نشست «سواد قرن بیست و یکم در کتابخانه های عمومی» می توانید به پاسخ آن برسید.

 

نشست  اقماری «سواد قرن بیست و یکم در کتابخانه های عمومی» روز 10 و 11 آگوست 2016 برابر با چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 مرداد 95 در ایالت فیلادلفیا برگزار خواهد شد.

در این نشست اقماری سخنرانان بین المللی نشان می دهند که چگونه مفهوم سواد در حال تغییر است و چگونه کتابخانه های عمومی در حال روبرو شدن با این چالش هستند.

 

در طول دوره این نشست، نمایندگان این فرصت  را دارند تا با همکاران خود تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند و این نشست با حضور کارکنان کتابخانه عمومی، کارگران فرهنگی، دانشجویان و دانش پژوهان، کارمندان حرفه ای در صنعت اطلاعات، و نمایندگان دولت برگزار می شود.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با نشانی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایند.

گفتنی است برای ثبت نام در این نشست می توانید به لینک ثبت نام مراجعه نمایید.  

سما محمدی
|
Iran
|
1395/04/20 - 17:04
0
0
بخاطر همین تفکر پیشرفته شونه که همیشه جلوتر از ما هستن.تو ایران هنوز مدیران در پیچ و خم چارت سازمانی ناکارآمد و برنامه ریزی و بودجه غلط ،ستادیها و... هستند واصلا کسی بفکر کتابخوانی و مردم نیست
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: