کد خبر: 25151
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 شهریور 1395 - 08:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

همزمان با همایش «نقش سمن های اجتماعی در توسعه فرهنگی» 

انتخابات انجمن کتابداری شاخه مازندارن برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
سومین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی شاخه مازندران در تاریخ 24 شهریورماه همراه با همایش استانی «نقش سمن های اجتماعی در توسعه فرهنگی» در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران(ساری) از ساعت 9 الی 12 برگزار می گردد.
انتخابات انجمن کتابداری شاخه مازندارن برگزار می‌شود

 به گزاش لیزنا،  دکتر موسی یمین فیروز، دبیر سومین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه مازندران با اعلام این خبر گفت:  از همه علاقمندان برای حضور در این همایش دعوت بعمل می آید.

 

وی افزود: ابرای انتخابات انجمن فقط اعضای رسمی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی می توانند در رای گیری شرکت نمایند. بنابراین افرادی که هنوز عضو نشدند یا عضویت آنها به پایان رسیده است با مراجعه به سایت انجمن شاخه مازندران به آدرس www.mazlisa.ir  به عنوان عضو انجمن ثبت نام کنند و کارت عضویت الکترونیکی(موقت) خود را دریافت نمایند.

یمین فیروز گفت: ارائه پرینت کارت عضویت موقت در روز همایش برای شرکت کنندگان الزامی است و به کسانی که کارت عضویت بهمراه نداشته باشند برگه رای داده نخواهد شد و برای دریافت کارت عضویت موقت نیاز به پرداخت حق عضویت نیست.

 

وی تاکید کرد: افراد علاقمند برای اعلام کاندیداتوری،می توانند از قسمت پروفایل خود سوابق علمی و اجرایی و فرهنگی خود را بارگذاری کنند تا تقاضایشان مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است  نماینده بازرسی انجمن برای نظارت بر برگزاری انتخابات دکتر محسن حاجی زین العابدینی هستند. 

 

قابل ذکر است سخنران ویژه این همایش «نقش سمن های اجتماعی در توسعه فرهنگی»  دکتر عبدالحسن آذرنگ هستند و همایش مذکور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران،  اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابل، دانشگاه علوم پزشکی بابل، دانشگاه پیام نورمازندران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و موسسه پیام حنان برگزار می گردد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: