کد خبر: 25213
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 شهریور 1395 - 12:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

در کتابخانه تحقیقاتی شورا برگزار می‌شود

ارائه گزارش سی‌وپنجمین کنگرهٔ بین‌المللی IBBY

منبع : لیزنا
گزارش سی‌وپنجمین کنگرهٔ بین‌المللی IBBY  ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ از ساعت ۱۶ الی ۱۹ بعدازظهر در محل کتابخانهٔ تحقیقاتی شورای کتاب کودک ارائه می‌شود.
ارائه گزارش سی‌وپنجمین کنگرهٔ بین‌المللی IBBY

به گزارش لیزنا، گزارش هیئت ایرانی، متشکل از زهره قایینی، شهره یوسفی و نهضت قریشی، از کنگرهٔ دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان / IBBY (نیوزلند ۱۸ - ۲۱ اوت ۲۰۱۶) رو ز24 شهریور ارائه می‌شود.

 

در این جلسه رأس ساعت ۱۸، دیپلم جایزهٔ هانس کریستین اندرسن به پژمان رحیمی‌زاده، دیپلم افتخار دفتر بین‌المللی به پدیدآورندگان و ناشران: مرجان فولادوند / افق، مانلی منوچهری / کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  فرزاد فربد / پنجره، تقدیم و دلایل اهدای جایزهٔ آساهی ۲۰۱۶ به طرح ملی «با من بخوان» مطرح خواهد شد.

این نشست روز چهارشنبه ۲4/6/۱۳۹۵ از ساعت 16 الی 19 در محل کتابخانۀ تحقیقاتی شورا برگزار می شودکتابخانه تحقیقاتی شورا در تهران خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان شهید وحید نظری، شماره ۳۱، طبقه دوم و سوم واقع شده است.

 

ورود برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: