کد خبر: 25588
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آبان 1395 - 18:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

با حضور معاون وزیر برگزار می‌شود

رونمایی از سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده

منبع : لیزنا
نسخه دو سامانه ملي ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحیقات و فناوری در ایرانداک رونمایی می‌شود.
رونمایی از سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، نسخه دو سامانه ملي ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت عتف روز چهارشنبه 5 آبان در ایرانداک رونمایی می‌شود.

 

نسخه دو آن با اهداف آسان‌سازی فرآیند گردآوری و ثبت مدارک علمی کشور، پوشش پایگاه اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در ایرانداک، پیش‌گیری از دوباره‌کاری در پژوهش‌های دانشگاهی، صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزشی و پژوهشی، رصد و تهیه گزارش‌های مدیریتی از وضعیت علمی کشور، و پاس‌داشت حقوق پدیدآوران فردا رونمایی می‌شود.

بر اساس بخش‌نامه وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری در سال 1386، همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، و مراکز آموزش عالی، پژوهشی، و فناوری کشور ملزم هستند که یک نسخه از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های خود را در اختیار ایرانداک قرار دهند و از آنان خواسته است که «صدور، گواهي فراغت از تحصيل، به اعلام وصول پايان‌نامه دانش‌آموخته» از سوی ایرانداک موکول شود.

 

به همین جهت، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ايران برای آسان‌سازی این فرایند، پایگاه وب ثبت پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را از سال 1387در اختیار دانشجویان کشور قرار داده است.

 نسخه دو این سامانه چهارشنبه 5 آبان 1395 با حضور دکتر صدیقی در ایرانداک رونمایی می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: