کد خبر: 26058
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 09:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

در کتابخانه مزکری دانشگاه شهید بهشتی؛

برپایی نمایشگاه مطبوعات زمان قاجار تاکنون

منبع : لیزنا
نمایشگاه مطبوعات زمان قاجار تاکنون به همراه نمایشگاه کتاب درکتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی برپا شده است.
برپایی نمایشگاه مطبوعات زمان قاجار تاکنون

 به گزارش لیزنا، نمایشگاه مطبوعات زمان قاجار تاکنون با هدف بهبود شکاف تاریخی بین منابع گذشته و حال، آشنایی تاریخی دانشجویان و علاقمندان به مباحث علمی در سطح دانشگاه به عنوان اولین و منحصر به فردترین نمایشگاه مطبوعات در کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی دایر شده است.

 

این نمایشگاه با  ارائه دوره‌های کامل و صحافی شده مطبوعات زمان قاجار تاکنون، کتاب‌های قدیم و جدید به زبان فارسی و لاتین، فهرست کتاب‌های منتشر شده در دوره‌های مختلف، کتاب‌های درسی قدیمی، ادبیات کودکان و نوجوانان (کتاب و نشریات)، کتاب‌هایی با حوزه‌های موضوعی باستان شناسی، هنر، جنگ و دفاع مقدس و غیره، سالنامه‌های فرهنگ شهرستان‌ها و تهران و دبیرستان‌ها، مجلات فارسی زبان خارج از کشور، اسناد از زمان قاجار و یک صد ساله اخیر، روزنامه‌های قدیمی، فهرست نسخ خطی و چاپ سنگی، پایان نامه‌های قدیمی و غیره بستری را برای بازآموزی دانشجویان و پژوهشگران به منابع گذشته فراهم کرده است.

همچنین گزارش جامع این نمایشگاه از زبان دکتر محسن حاجی زین العابدینی سرپرست کتابخانه‌های دانشگاه شهید بهشتی و حسین تقوی مسئول برگزاری نمایشگاه، روز چهارشنبه مورخ 3 آذرماه در برنامه روزگار از شبکه چهارم صدا و سیما راس ساعت 20:30 پخش خواهد شد.

 

این نمایشگاه تا روز 10 آذر 1395 از ساعت 8 الی 17 در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی، واقع در اوین، بلوار دانشجو، کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه  طبقه همکف، دایر است.

 بازید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: