کد خبر: 26144
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1395 - 11:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

NASKO 2017 فراخوان مقاله داد

منبع : لیزنا
ششمین سمپوزیم  سازماندهی دانش در امریکای شمالی (NASKO 2017 ) با عنوان «تجسم سازماندهی دانش: تمرکز بر واقعیات انتزاعی» فراخوان مقاله داد.
NASKO 2017 فراخوان مقاله داد

 به گزارش لیزنا، ششمین سمپوزیم  سازماندهی دانش در امریکای شمالی (NASKO 2017 ) با عنوان «تجسم سازماندهی دانش: تمرکز بر واقعیات انتزاعی» روزهای پانزدهم و شانزدهم ژوئن 2017 برابر با 27 و 28 خرداد 1396 در دانشگاه ایلینوی در اِرباناشمپین ایالات متحده امریکا برگزار می شود.

 

محور های موضوعی این همایش را، نظریه های سازماندهی دانش، تاریخ و مبانی سازماندهی دانش، گذشته سازماندهی دانش و آنچه در حال ظهور است، مواضع معرفت شناختی در سازماندهی دانش، روش‌های عینی در سازماندهی دانش، دامنه روش‌های تحلیلی برای سازماندهی دانش، روش های فرهنگی در سازماندهی دانش، پایداری و سازماندهی دانش، آینده سازماندهی دانش، در برمیگیرد.

پروپوزال‌های ارسالی می‌تواند برای مقاله (حداکثر 1500 کلمه)، پوستر (500 کلمه) و دکتریال سمپوزیم (500 کلمه) از طریق EasyChair ارسال شوند.

 

آخرین مهلت ارسال چکیده ها اول فوریه 2017 برابر با 13 بهمن 1395 اعلام شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: