کد خبر: 26436
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 دی 1395 - 12:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم دهمین سالروز تاسیس ادکا برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران (ادکا) مراسمی به مناسبت دهمین سالروز تاسیس این اتحادیه دانشجویی برگزار می‌کند.
مراسم دهمین سالروز تاسیس ادکا برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران، دبیر ادکا در این باره گفت: تصمیم هیئت مدیره ادکا بر این است تا بعد از برگزاری دهمین مجمع عمومی ادکا، مراسمی برای بزرگداشت فعالیت یک دهه‌ای این اتحادیه دانشجویی برگزار شود.

مهدی رحمانی ادامه داد: در نظر داریم تا در این مراسم از افراد، موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در این 10 سال از ادکا حمایت کرده‌اند تا به این جا برسد، تقدیر به عمل آوریم. همچنین انجمن علمی دانشجویی فعال حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی به همراه گروه‌های علمی که در 10 سال گذشته از ادکا حمایت کرده‌اند در این مراسم معرفی و تقدیر می‌شوند

رحمانی در ادامه از همه متخصصان و دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی و کتابداری پزشکی دعوت کرد تا در مراسم شرکت کنند و با حضور خود ادکا را در مسیر دستیابی به اهداف عالی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی یاری دهند.

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس ادکا روز پنجشنبه، 9 دی ماه، ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی واقع در  - ولنجک، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 گفتنی است حضور برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: