کد خبر: 27125
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 بهمن 1395 - 14:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نماینده مردم بابل در مجلس عضو انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه مازندران شد

منبع : لیزنا
اعضای هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه مازندران با دکتر علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
نماینده مردم بابل در مجلس عضو انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه مازندران شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه مازندران، دیدار و نشست صمیمی اعضای هیات مدیره این انجمن با دکتر علی نجفی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، روز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه، از ساعت 16 الی 17 در دفتر ایشان برگزار شد.

در این دیدار ابلاغیه عضویت افتخاری علی نجفی از سوی دکتر یمین فیروز، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه مازندران به ایشان تقدیم گشت.

متن ابلاغ به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر علی نجفی

نماینده محترم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی

با احترام و عنایت به اهمیت فعالیت و کارکرد انجمن های علمی بعنوان مهمترین کانون‌های تفکر و خرد جمعی و به تبع آن حرکت به سمت توسعه پایدار، به استحضار می‌رساند بحمدالله ایران اسلامی با تکیه بر دانش و تلاش متخصصان متعهد و در قالب مجامع و انجمن‌های علمی و تخصصی، مرحله نوینی از پیشرفت را تجربه می‌نماید که رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری و نیز نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، فصل امیدی برای رشد و شکوفایی بیشتر دانش با تاکید بر خرد جمعی اندیشمندان فراهم نموده است.

در همین راستا انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران - شاخه مازندران فرصت را مغتنم شمرده و با لحاظ دیدگاه‌های ارزشمندتان در زمینه‌های علمی،  فرهنگی و اجتماعی، جنابعالی را به عنوان عضو افتخاری انجمن انتخاب می‌کند. مایه بسی افتخار خواهد بود که با عنایت و همراهی حضرتعالی، برنامه‌های این انجمن از جمله ترویج فرهنگ مطالعه، تبیین ضرورت توسعه مفهوم کتاب، کتابخانه و مطالعه و نیز ارتقای سواد اطلاعاتی شهروندان، محقق شود.


دکتر موسی یمین‌فیروز

رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران – شاخه مازندران

همکار
|
iran
|
1395/11/12 - 07:34
0
5
جناب یمین فیروز کاش بجای افتخار به عضویت نماینده مجلس که با واژه کتابداری بیگانه است و برای ارتقای این رشته کوچکترین گامی بر نداشته اند به تدوین برنامه ای منسجم و برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مرتبط با حیطه شغلی کتابداری پرداخته و به آن افتخار کنید
هدف از شکل گیری انجمن کتابداری عضویت افتخاری مدیران کلان نیست بلکه ارتقا دانش کتابداران و شناخته شدن این رشته می باشد بهتر است به شعر ارزشمند از سهراب سپهری پسنده کنیم
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
کتابدار مازنی
|
Iran
|
1395/11/11 - 16:51
0
7
شوی (نمایش) مازندرانی ها این دفعه با شومن جدید (آقای رئیس)
معلوم نیست انجمن کتابداری مازندران کی می خواهد به رسالت واقعی خود عمل کند.... از این شوهای غیر واقعی دست بردارید و کمی هم به پژوهش و آموزش کتابداران بپردازید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: