کد خبر: 27502
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 بهمن 1395 - 19:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

8 اسفند برگزار می شود

هفتمین نشست ژورنال کلاب با موضوع«رویکردهای پژوهشی در حوزه بازیابی اطلاعات»

منبع : لیزنا
کمیتۀ پژوهش انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، هفتمین نشست ژورنال کلاب را با عنوان «رویکردهای پژوهشی در حوزه بازیابی اطلاعات» برگزار می کند.
 هفتمین نشست ژورنال کلاب  با موضوع«رویکردهای پژوهشی در حوزه بازیابی اطلاعات»

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، روز یکشنبه هشتم اسفندماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۵ تا ۱۷ هفتمین نشست ژورنال کلاب با عنوان «رویکردهای پژوهشی در حوزه بازیابی اطلاعات» در تالار سخن پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود.

مقاله‌های موردنظر برای طرح در نشست اسفندماه عبارتند از:

۱) نوذری، سودابه (۱۳۹۴). کاربرد شبکه معنایی در بازیابی شعر. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. ۳۱ (۱): 125 – 146.

2)Ricardo Campos, Ga¨el Dias, Al´ıpio M. Jorge, and Adam Jatowt. 2014. Survey of temporal information retrieval and related applications. ACM Comput. Surv. 47, 2, Article 15 (July 2014), 41 pages. DOI: http://dx.doi.org/10.1145/2619088

این نشست با حضور دکتر داریوش علیمحمدی، استادیار دانشگاه خوارزمی به عنوان دبیر نشست و دکتر سودابه نوذری، استادیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می­شود.

 شرکت در این نشست رایگان و برای عموم علاقمندان آزاد است. علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند از طریق لینک ثبت نام اقدام کنند.


نشست روز یکشنبه هشتم اسفندماه 1395 ساعت ۱۵ تا ۱۷در تهران، خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، تالار سخن برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: