کد خبر: 28646
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 - 11:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس و انجمن کتابداری شاخه قم

منبع : لیزنا
تفاهم نامه همکاری مشترک بین دو شاخه انجمن کتابداری فارس و انجمن کتابداری قم، روزیکشنبه 31 اردیبهشت ماه منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس و انجمن کتابداری شاخه قم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام انجمن کتابداری شاخه فارس زهرا شاه نظرنژاد خالصی، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1396 با حضور محمدرضا قانع به نمایندگی انجمن کتابداری شاخه فارس و مهدی محمدی به نمایندگی از انجمن کتابداری قم و درجهت همکاری های مشترک و در راستای بهره مندی از ظرفیت  های موجود و استفاده کتابداران، دانشجویان و جامعه علمی کشور از این توانمندی ها، تفاهم نامه دو جانبه ای منعقد شد.

محمدرضا قانع، رئیس هیئت مدیره انجمن کتابداری فارس هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه را ایجاد همکاری و ارائه خدمات فی مابین طرفین این تفاهم نامه درزمینه های علمی پژوهشی با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از علمی و فنی دانست.

 در ادامه مهدی محمدی رئیس هیت مدیره انجمن کتابداری قم اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه سخنرانی های علمی، کارگاه های آموزشی، برگزاری همایش های مرتبط با حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی، مشارکت درمناسبت های  علمی ـ پژوهشی با موافقت و هماهنگی طرفین در شیراز یا قم  انجام خواهد پذیرفت.

 

حسن مقدس زاده دبیر انجمن کتابداری فارس نیز این اتفاق مهم را در جهت هم افزایی توانایی ها و ارتقاء جامعه کتابداری ایران دانست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: