کد خبر: 30037
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

 در رأی گیری «چشم انداز جهانی ایفلا» شرکت کنید

منبع : لیزنا
یکی از رویدادهای مهم هشتاد و سومین دوره کنفرانس جهانی ایفلا با محوریت موضوعی «کتابخانه‌ها، انسجام، اجتماع»، رأی گیری سراسری ایفلا برای تنظیم یک چشم انداز جهانی است.
 در رأی گیری «چشم انداز جهانی ایفلا» شرکت کنید

به گزارش لیزنا،  «دونا شیدر(Donna Scheeder)» رئیس ایفلا، از تمامی کتابداران دنیا دعوت کرده است که در این رأی گیری آنلاین شرکت نمایند.

زمان نهایی برای شرکت در این رأی گیری 30 سپتامبر 2017 (8 مهر 96) است که در قالب 6 سؤال اصلی تنظیم شده است.

بحث چشم انداز جهانی فرصتی برای شرکت در یک گفتگوی نوآورانه در راستای متحد کردن حوزه کتابداری در مواجهه با تمایل رو به افزایش جهانی شدن است. این تصمیم با برگزاری شش کارگاه آموزشی منطقه ای که پیش از این برگزار شده است و با به اشتراک گذاری ایده های باورنکردنی از تقریبا 140 کشور، گرفته شده است.

مشارکت شما برای پیشبرد این گفتگو بسیار مهم است. از این رو، علاقه مندان می توانند از طریق این لینک در رأی گیری شرکت نمایند و از طریق این لینک اطلاعات بیشتری از این برنامه کسب کنند.

علاه بر این،  در اینستاگرام نیز می توانید با هشتگ  #iflaglobalvision نظرات علاقه مندان به این بحث را بیابید و یا نظرات خود را به اشتراک بگذارید. 

 

مترجم: الهه حسینی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: