کد خبر: 30047
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 14:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پنجمین دورۀ جایزۀ گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار فراخوان داد

منبع : لیزنا
جایزۀ گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار از فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری رشتۀ علم اطلاعات و دانش شناسی و رشته های مرتبط با کتابخوانی برای شرکت در پنجمین دورۀ جایزۀ این گنجینه دعوت کرد.
پنجمین دورۀ جایزۀ گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار فراخوان داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام جایزۀ گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع همۀ فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری رشتۀ کتابداری و اطلاع رسانی(علم اطلاعات و دانش شناسی)، که از پایان نامۀ خود در سال 1395 دفاع کرده اند، و نیز دانشجویان رشته های دیگری که موضوع پایان نامه های آنها به گونه ای با کتاب، کتابخانه، آرشیو،  نشرکتاب، جامعه شناسی و روان شناسی مطالعه و کتابخوانی  مربوط می شود می رساند در صورت تمایل به شرکت در پنجمین دورۀ جایزۀ این گنجینه، می توانند یک نسخه از رسالۀ خود را تا پایان شهریور ماه 1396 به نشانی تهران، دارآباد، مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی(مرکز پژوهشهای ایرانی و اسلامی) دفتر گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار ارسال فرمایند. 

به برندۀ جایزه، افزون بر لوح تقدیر هیأت داوران، مبلغ پنج میلیون تومان اعطا می شود.

هیئت امنای گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: