کد خبر: 30089
تاریخ انتشار: جمعه, 03 شهریور 1396 - 20:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اهدای جوایز ایفلا در جلسه اختتامیه هشتاد و سومین کنگره جهانی

منبع : لیزنا
در طول جلسه اختتامیه هشتاد و سومین کنگره جهانی ایفلا، دونا شیدر (Donna Scheeder)، رئیس ایفلا و ماریا کارمه توراس کالوو (Maria Carme Torras i Calvo) رئیس کمیته تخصصی ایفلا، افتخارات و جوایز این دوره از ایفلا را اعلام و اعطاء کردند.
اهدای جوایز ایفلا در جلسه اختتامیه  هشتاد و سومین کنگره جهانی

به گزارش لیزنا جوایز هشتاد و سومین کنگره جهانی ایفلا به شرح زیر اهدا شد:

جایزه تندیس قدردانی ایفلا

--برای تشکر و قدردانی از کمیته ملی، این جایزه به توماس مکوفسکی (Tomasz Makowski) والزبیتا استفانشیک (Elżbieta Stefańczyk) دستیاران رئیس کمیته ملی ایفلا در وروتسواف اعطا شد.

--نانسی بالت (Nancy Bolt)، برای خدمات مثال زدنی اش به ایفلا و کتابداری بین المللی به ویژه در توسعه کتابخانه های دولتی از طریق تعهد به  ارائه خدمات کتابخانه ای به مردم با نیازهای ویژه موفق به دریافت این جایزه شد.

--به النا اسپانانو رودریگز (Elena Escolano Rodríguez) بابت خدمات متمایزیش به ایفلا مخصوصا در توسعه ، بررسی  و بین المللی کردن استانداردهای ایفلا برای فهرست نویسی و کنترل کتابشناختی اعطا شد.

--به تری ویچ (Terry Weech) بابت مشارکت قابل توجهش در ایفلا و حرفه کتابداری مخصوصا در بین المللی کردن آموزش علوم کتابداری و اطلاع رسانی اهدا شد.

مدال ایفلا

--به مارتین واید (Martyn Wade) برای خدمات برجسته به ایفلا و کتابداری بین المللی، دفاع از آزادی دسترسی به اطلاعات و ارزش های اصلی حرفه ای اهدا شد.

جایزه ارتباط بخش حرفه ای ایفلا

--به دو بخش «کتابخانه های دانشگاهی و پژوهشی» و «مدیریت دانش»اعطا شد.

جایزه بهترین پوستر ایفلا 2017

--به پوستر شماره 185 و به ساباریا سایوتی (Sabariah Sayuti)، ماستورا حاجی محمد (Mastura Hj Muhamad ) و نورجازمین جامها (Norjasmin Jumha ) اعطا شد.

 

در پایان جلسه اختتامیه نیز نوید برگزاری هشتاد و چهارمین کنگره جهانی ایفلا از تاریخ 24-30 آگوست 2018 (2-8 شهریور 97)در کوالالامپور مالزی داده شد. علاقه مندان برای اگاهی از اعلانات و فراخوان های دوره بعدی کنگره می توانند عضو گروه بحث ایفلا 2018 از طریق این ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید شوند.

مترجم: الهه حسینی

محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1396/06/12 - 10:03
0
1
خیلی خوب است که اسامی مترجمین و گزارشگران درج می شود.
این کار به اصالت خبرگزاری و همچنین قدرشناسی از افراد همراه خیلی کمک می کند.
موفق باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: