اهدای جوایز ایفلا در جلسه اختتامیه هشتاد و سومین کنگره جهانی

به گزارش لیزنا جوایز هشتاد و سومین کنگره جهانی ایفلا به شرح زیر اهدا شد:

جایزه تندیس قدردانی ایفلا

--برای تشکر و قدردانی از کمیته ملی، این جایزه به توماس مکوفسکی (Tomasz Makowski) والزبیتا استفانشیک (Elżbieta Stefańczyk) دستیاران رئیس کمیته ملی ایفلا در وروتسواف اعطا شد.

--نانسی بالت (Nancy Bolt)، برای خدمات مثال زدنی اش به ایفلا و کتابداری بین المللی به ویژه در توسعه کتابخانه های دولتی از طریق تعهد به  ارائه خدمات کتابخانه ای به مردم با نیازهای ویژه موفق به دریافت این جایزه شد.

--به النا اسپانانو رودریگز (Elena Escolano Rodríguez) بابت خدمات متمایزیش به ایفلا مخصوصا در توسعه ، بررسی  و بین المللی کردن استانداردهای ایفلا برای فهرست نویسی و کنترل کتابشناختی اعطا شد.

--به تری ویچ (Terry Weech) بابت مشارکت قابل توجهش در ایفلا و حرفه کتابداری مخصوصا در بین المللی کردن آموزش علوم کتابداری و اطلاع رسانی اهدا شد.

مدال ایفلا

--به مارتین واید (Martyn Wade) برای خدمات برجسته به ایفلا و کتابداری بین المللی، دفاع از آزادی دسترسی به اطلاعات و ارزش های اصلی حرفه ای اهدا شد.

جایزه ارتباط بخش حرفه ای ایفلا

--به دو بخش «کتابخانه های دانشگاهی و پژوهشی» و «مدیریت دانش»اعطا شد.

جایزه بهترین پوستر ایفلا 2017

--به پوستر شماره 185 و به ساباریا سایوتی (Sabariah Sayuti)، ماستورا حاجی محمد (Mastura Hj Muhamad ) و نورجازمین جامها (Norjasmin Jumha ) اعطا شد.

 

در پایان جلسه اختتامیه نیز نوید برگزاری هشتاد و چهارمین کنگره جهانی ایفلا از تاریخ 24-30 آگوست 2018 (2-8 شهریور 97)در کوالالامپور مالزی داده شد. علاقه مندان برای اگاهی از اعلانات و فراخوان های دوره بعدی کنگره می توانند عضو گروه بحث ایفلا 2018 از طریق این ایمیل wlic2018-registration@kit-group.org شوند.

مترجم: الهه حسینی