کد خبر: 32019
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 آذر 1396 - 14:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات امرالد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات امرالد (Emerald)  در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات امرالد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی، کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی امرالد (Emerald)، با تدریس آمینا سِد، مدیر منطقه‌ای انتشارات امرالد و همکاری شرکت فرآیدا، نمایندۀ انتشارات امرالد در ایران، روز سه‌شنبه ۷ آذرماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این کارگاه که اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه حضور داشتند، در بخش نخست به معرفی منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات امرالد (Emerald) پرداخته شد و در ادامه در مورد فرایند ارسال مقاله به این ناشر، بستر فنی و خدماتی، و خط‌مشی مربوط به ناشر و چگونگی پذیرش مقالات، آموزش‌هایی ارائه شد. فایل پی.دی.اِف. کارگاه در بخش کارگاه‌های آموزشی برگزار شدۀ کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد قابل دسترس است.

به منظور اطلاع از زمان دریافت گواهی شرکت در کارگاه یادشده و اطلاع از زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی آینده، در کانال تلگرامی کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی عضو شوید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: