کد خبر: 32131
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 آذر 1396 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانی علمی «بررسی حقوقی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی»

منبع : لیزنا
دومین سخنرانی علمی در هفته پژوهش با عنوان «بررسی حقوقی  قانون پیشگیری  و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی: فرصت‌ها و چالش‌ها» با سخنرانی دکتر علیدوستی، رئیس ایرانداک و دیگر سخنرانان 25 آذر 1396 در ایرانداک برگزار می‌شود.
سخنرانی علمی «بررسی حقوقی  قانون پیشگیری  و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی»

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، سخنرانی علمی «بررسی حقوقی  قانون پیشگیری  و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی: فرصت‌ها و چالش‌ها» با سخنرانی دکتر علیدوستی، رئیس ایرانداک، دکتر غلامرضا ذاکر صالحی، دانشیار موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌عالی، دکتر محمد عبدالصالح شاهنوش‌فروشانی، سرپرست پژوهشکده حقوق خصوصی پژوهشگاه قوه قضاییه، دکتر رحیم پیلوار، عضو هیات علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران و مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، هماهنگی و حمایت از حقوق مالکیت صنعتی، دانش سنتی و منابع ژنتیک وزارت دادگستری و مدیریت پنل دکتر صفر بیگ‌زاده در تالار سخن ایرانداک برگزار می‌شود.

این سخنرانی شنبه 52 آذر ۱۳۹۶ ساعت 9 تا 11 در تالار سخن ایرانداک برپا می‌شود. پخش زنده این سخنرانی در آدرس irandoc.ac.ir/live در اختیار همگان قرار دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: