کد خبر: 33040
تاریخ انتشار: دوشنبه, 16 بهمن 1396 - 10:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان مکتا و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران

منبع : لیزنا
جمعی از مدیران کتابخانه های تخصصی استان قم روز شنبه، 15 بهمن ماه  با حضور در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، از بخش های مختلف این مجموعه شامل مخازن نسخ خطی و سنگی، نشریات و مطبوعات بازدید و در جریان اقدامات و فعالیت های این کتابخانه قرار گرفتند.
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان مکتا و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مکتا، در این برنامه که مدیران کتابخانه های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دفتر تبلیغات اسلامی، دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی، مدرسه فیضیه و مسجد اعظم حضور داشتند، در ابتدا جمع حاضر مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین جعفریان، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران قرار گرفتند.

 این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در سخنانی مجموعه برنامه ها، خدمات و فعالیت های این کتابخانه را تشریح و بر لزوم تعامل میان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و کتابخانه های عضو مکتا و استفاده از ظرفیت های دو طرف در چهارچوب تفاهم و قرارداد های مشخص تاکید کرد.

در این دیدار، هر یک از مدیران حاضر عضو مکتا پیشنهادات خود را در زمینه افزایش تعاملات میان دو طرف در جهت بهبود کمی و کیفی خدمات کتابخانه های مربوطه ارائه دادند و در این راستا تفاهم نامه همکاری مجمع کتابخانه های تخصصی استان قم (مکتا) و کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به امضای دبیر مکتا و ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران رسید.

 

همچنین مدیران مکتا با حضور در کتابخانه دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، در بازدید از بخش های مختلف در جریان خدمات و فعالیت های این کتابخانه که در نوع خود در میان کتابخانه های دانشکده ای کشور منحصر به فرد است، قرار گرفتند. در پایان این بازدید اعضای مکتا در بازدید از مجموعه نمایشگاهی مطبوعات دوره قاجار در نشست بررسی مطبوعات دوره قاجار نیز که در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شد شرکت کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: