کد خبر: 35537
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 10:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

بازدید کتابداران موسسه آموزش عالی جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله بروجردی قم از کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی

منبع : لیزنا
کتابداران موسسه آموزش عالی جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله بروجردی قم طی برنامه‌ای مشترک از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی بازدید نمودند.
بازدید کتابداران موسسه آموزش عالی جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله بروجردی قم از کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، جلسه مشترک کتابداران کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با کتابداران موسسه آموزش عالی جامعه‌الزهرا (س) و کتابخانه آیت‌الله بروجردی قم با حضور اعضای گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی، رؤسای برخی از کتابخانه‌های دانشکده‌های دانشگاه، روز یکشنبه، 17 تیرماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد برگزار شد. پس از خوشامدگویی آقای طاهری، رئیس محترم کتابخانه مرکزی، مومنی عضو گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش‌شناسی به تبیین فعالیت های این گروه آموزشی، از جمله تاسیس اولین آزمایشگاه علم اطلاعات و دانش‌شناسی، راه‌اندازی نشریه تخصصی و غیره پرداختند. در ادامه، رئیس محترم کتابخانه مرکزی به معرفی مجموعه کتابخانههای دانشگاه پرداخته و در این بین، فاضلی، رئیس کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و وکیلی، رئیس کتابخانه دانشکده مدیریت و حسابداری، هرکدام مجموعه تحت مدیریت خود را معرفی نمودند.

معرفی امکانات کتابخانه دیجیتالی و نیز دروازه اطلاعاتی، بخش دیگری از برنامه بازدید بود که قابلیت‌های بالای این سیستم‌ها و ابزارها، برای حاضران جالب توجه بود. در بخش پایانی، میهمانان در بخش‌های سازمانی کتابخانه حاضر شده و به بحث و تبادل نظر با کارشناسان پرداختند. شایان ذکر است در این دیدار، بر همکاری و عقد تفاهمنامه بین کتابخانه‌ها، به منظور تبادل دانش و تجربیات سازمانی تاکید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: