فراخوان ارسال تجربه و ایده درباره نقش علم اطلاعات و دانش‌شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی

 به گزارش لیزنا، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) به مناسبت برگزاری یازدهمین همایش ملی ادکا تحت عنوان «رسالت‌های اجتماعی علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی»، جشنواره تجربه و ایده نوآورانه در حوزه نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی را برگزار  می کند.

با توجه به برگزاری یازدهمین همایش ملی ادکا در اسفند ماه 1397 و اهمیت ارتقا رفتارهای شهروندی و نقش علم اطلاعات و دانش شناسی و به تبع آن کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در این زمینه، شورای سیاستگذاری همایش در نظر دارد تا جشنواره تجربیات و ایده‌های نوآورانه را برگزار نماید. اختتامیه جشنواره در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 برگزار می‌شود و آثار برتر تقدیر خواهند شد.

 علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید ایده ها و تجربیات خود را در حداقل 100 کلمه توضیح داده و حداکثر تا تاریخ 10 بهمن ماه 1397 به آیدی تلگرام @Stnote1 یا آدرس ایمیل Confuilisa@gmail.com ارسال کنند.

پژوهشگرانی که آثارشان در مرحله اول پذیرفته شود باید تجربه یا ایده خود را حداکثر در 7 دقیقه به صورت پیام صوتی ضبط کرده و برای جشنواره ارسال نمایند. آثار برگزیده در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 همزمان با برگزاری یازدهمین همایش ملی ادکا و در پنل ویژه‌ای ارائه خواهند شد.