کد خبر: 38166
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 - 08:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پنج روز فرصت برای ارسال مقالات به یازدهمین همایش ادکا

منبع : روابط عمومی ادکا
ادکا از پژوهشگرانی که چکیده مقالات آنها برای یازدهمین همایش آن رد شده بود نیز دعوت می کند تا اصل مقاله خود را تا 20 دی ماه به دبیرخانه ارسال کنند.
پنج روز فرصت برای ارسال مقالات به یازدهمین همایش ادکا

به گزارش لیزنا، نظر به اهمیت موضوع «نقش علم اطلاعات و دانش شناسی (کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی) در تقویت بنیان‌های خانواده و روابط میان همسران، والدین و فرزندان» شورای سیاستگذاری همایش از پژوهشگرانی که چکیده ‌های آن ها در همایش رد شد و یا نتوانستند برای همایش مقاله ارسال کنند درخواست می کند که در این حوزه مقاله های خود را تالیف و اصل مقاله‌ها را تا ساعت 24 روز 20 دی ماه 1397 به دبیرخانه همایش ارسال دارند.

لازم به ذکر است پژوهشگرانی که چکیده آن‌ها مورد پذیرش قرار گرفته است، تا تاریخ ۲۰ دی ماه 1397 فرصت دارند تا متن کامل مقالات خود را بر اساس دستورالعمل ارسال مقاله تنظیم نموده و از طریق ایمیل همایش به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

گفتنی است اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) یازدهمین همایش ملی خود تحت عنوان «رسالت‌های اجتماعی علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی» را با همکاری دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 برگزار می‌کند.

 

کاظم حافظیان رضوی
|
iran
|
1397/10/19 - 11:03
0
0
دوستان عزیز ادکایی من . بسیار موضوع خوبی را برای همایش انتخاب کرده اید . امیدوارم مقالات خوبی نیز دریافت کنید . پیشنهاد می کنم فرصت مثلا ده دقیقه ای را برای بیان خاطرات کسانی که داوطلب هستند در رابطه با موضوع خواندن و تاثیر آن در خانواده بگذارید شاید نکات تجربی خوبی برای تحقیق میدانی بدست آید. شاید. پایدار باشید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: