کد خبر: 38868
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 اسفند 1397 - 12:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

حضور رایگان کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی در همایش ادکا

منبع : روابط عمومی ادکا
بنا به توافقات صورت گرفته میان اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حضور کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در همایش ادکا آزاد و رایگان است.
حضور رایگان کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی در همایش ادکا

به گزارش لیزنا، کتابداران جهت شرکت در همایش باید اطلاعات خود را به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند. لازم به ذکر است که علاقمندانی که تا ساعت 24 روز یکشنبه 5 اسفند ماه در همایش ثبت نام کنند گواهی حضور به صورت چاپی دریافت خواهند کرد. سایر علاقمندان گواهی‌شان به صورت الکترونیکی خواهد بود.

برای شرکت در همایش ادکا امکان حضور به صورت مجازی و حضوری وجود دارد. علاقمندان می‌توانند اطلاعات خود شامل، نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و عنوان شغلی و نام کتابخانه محل کارشان را برای دبیرخانه همایش ارسال کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: