کد خبر: 40168
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 شهریور 1398 - 13:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جذب سرباز امریه در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی

منبع : لیزنا
 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی نیروی سرباز امریه جذب می کند.
جذب سرباز امریه در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی

 دکتر سیدمهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی، در گفتگو با لیزنا با اعلام این خبر گفت: فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی (آشنا با نرم افزارهای کتابخانه ای و برنامه نویسی) و یا کارشناسی ارشد یا دکترای مهندسی نرم افزار، دارای دفترچه اعزام به خدمت با تاریخ اعزام ۹۸/۰۸/۰۱ یا ۹۸/۱۰/۰۱ می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و رزومه های خود را برای کتابخانه ارسال نمایند.

وی افزود: از بین رزومه ‎های ارسالی دو نفر انتخاب می شوند و رزومه ها برای وزارت علوم ارسال می شود و در نهایت یک نفر نیروی سرباز امریه در کتابخانه مرکزی جذب خواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد دارای شرایط باید رزومه ها و تصویر دفترچه برای  اعزام به خدمت را حداکثر تا پایان روز جمعه ۲۲ شهریور به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

متعجب!!!
|
Iran
|
1398/06/20 - 14:24
1
1
عجیبه!!!!!
خبر چهارشنبه۲۰ شهریور اعلام میشه.... درست بین تعطیلات ......بعد تا جمعه ۲۲ شهریور فرصت ارسال رزومه هست... خب به همون یه نفر که مد نظره بگین بیاد .... چرا دیگه خودتون رو اذیت می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: