کد خبر: 40643
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 دی 1398 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین برنامه از نشست‌های «طعم کتاب»؛

نقد و بررسی کتاب «عاشقی به سبک ون‌گوگ»

منبع : مجمع ناشران انقلاب اسلامی
نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب «عاشقی به سبک ون‌گوگ» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان برگزار می‌شود.
نقد و بررسی  کتاب «عاشقی به سبک ون‌گوگ»

به گزارش لیزنا، این نشست با حضور محمدرضا شرفی خبوشان، نویسنده کتاب، محمدقائم خانی، کارشناس گروه داستان مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و احمد توانایی، کارشناس کتاب، روز سه‌شنبه 3 دی از ساعت 15 تا 17 در کافه کتاب ترنجستان سروش برگزار می‌شود.

کتاب «عاشقی به سبک ون‌گوگ» رمانی عاشقانه است که از زاویه‌ای دیگر حوادث انقلاب را روایت می‌کند. انتشارات شهرستان ادب این کتاب را در 212 صفحه منتشر کرده است و در شهریور 98، در نخستین دوره جایزه ادبی شهید اندرزگو، به‌عنوان اثر برگزیده بخش داستان بلند و رمان بزرگ‌سال انتخاب شد.

این نشست دومین برنامه از سلسله نشست‌های نقد کتاب‌های برگزیده جوایز ادبی با عنوان «طعم کتاب» به‌شمار می‌رود. هر جلسه از این نشست‌ها به صورت هفتگی با محوریت یکی از کتاب‌های برگزیده با حضور نویسنده کتاب و به میزبانی ماهنامه «شیرازه کتاب» و مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است ترنجستان سروش درخیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و ابوریحان واقع شده است و حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: