کد خبر: 40728
تاریخ انتشار: شنبه, 14 دی 1398 - 11:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان  برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست مشترک اعضاء هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس با اعضاء هیئت مدیره انجمن ادبیات کودک و نوجوان انگشت جادویی در تاریخ سه شنبه 10 دیماه 1398 در دفتر انجمن کتابداری فارس برگزار شد.  
نشست مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس و نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان  برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: در ابتدای این جلسه محمد رضا قانع، رئیس انجمن کتابداری شاخه فارس ضمن خوش آمدگویی گفت: انجمن علاوه بر فعالیت های تخصصی در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی، برای تقویت و توسعه فرهنگ و به ویژه فرهنگ کتابخوانی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

وی با توجه به انجام اقدامات پراکنده در این حوزه، بر تجمیع فعالیت ها تاکید کرد و اضافه کرد با برنامه ریزی و تقسیم کار و اجرای اصول مدیریت علمی، از موازی کاری پرهیز خواهد شد و فعالیت های فرهنگی اثرگذار استمرار خواهد یافت.

اعضاء هیئت مدیره انجمن ادبیات کودک و نوجوان انگشت جادویی نیز هر یک  به برخی تجربه ها، فعالیت ها و اقدامات این انجمن در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای مادران، مربیان، کودکان و نوجوانان  در حوزه کودک و نوجوان اشاره کردند.

در ادامه و به منظور همکاری و مشارکت بیشتر، این دو انجمن در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند:

مشارکت در برگزاری جلسات داستان نویسی با حضور اعضاء هیئت مدیره انجمن انگشت جادویی جهت تربیت و پرورش مهارت داستان نویسی افراد در سنین مختلف در حوزه ادبیات کودک و نوجوان که هردو هفته یکبار برگزار می گردد؛

تشکیل نشست ها و برگزاری کارگاه های آموزشی در 4 استان تحت پوشش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس شامل استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان

- معرفی ایده ها و تجربیات ارزشمند انجمن انگشت جادویی در برگزاری کارگاه ها، جشنواره ها و سایر فعالیت ها و ایجاد پیوند با ایفلا (فدراسیون بین المللی انجمن ها و موسسات کتابداری) از طریق انجمن کتابداری شاخه فارس در خصوص ایده های نو و بکر که در این زمینه عملیاتی گردیده و نتیجه بخش بوده ان

ایجاد پیوند با بنیاد فرهنگی بین المللی مادر از طریق انجمن شاخه فارس در راستای ترویج مطالعه در بین مادران

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: