ثبت نام مجازی در کارگاه آموزشی "چگونگی داوری علمی مقالات"

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی " چگونگی داوری علمی مقالات " توسط انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور با همکاری دانشگاه پیام نور استان فارس در این دانشگاه با تدریس دکتر فریده پورگیو استاد تمام بخش زبان های خارجی و زبانشناسی دانشگاه شیراز برگزار شد. در این کارگاه به بحث در خصوص تخصص داور، تعارض منافع،  دستورالعمل داوران، سریع خوانی مقاله،  بازخوانی مقاله با دقت و یادداشت نکات مورد نظر، تهیه گزارش داوری پرداخته شد. در ادامه به انواع مقالات از جمله  علمی ـ پژوهشی، مروری، ترویجی، موردی ( case study )، نقد کتاب (Review )، دیدگاه و آشنایی داور به آنها اشاره گردید. نوع داوری یعنی یکسو ناشناس (single blind)، دو سو ناشناس (double blind) و داوری باز (open review) از دیگر موارد مورد بحث در این کارگاه آموزشی بود.

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی به صورت مجازی (جلسه ضبط شده) می توانند از تاریخ 98/11/2 به لینک دوره های آموزشی وب سایت آرموک به نشانی   http://edu.armook.info/register/cat/17  مراجعه و ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است که به تمام شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی رسمی از سوی انجمن کتابداری شاخه جنوب کشور ارائه می شود.