کد خبر: 40489
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 آذر 1398 - 08:39

داخلی

»

باشگاه اطلاعات سبز

جایزه کتابخانه سبز ایفلا 2020 فراخوان داد

منبع : لیزنا
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا 2020 فراخوان داد.
 جایزه کتابخانه سبز ایفلا 2020 فراخوان داد

 به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد كه كتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می كنند.؟

کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها خالق جایزه کتابخانه سبز ایفلا است و برای سال 2020  فراخوان جایزه کتابخانه سبز IFLA 2020 را منتشر کرده است.

 انسولیب (ENSULIB)؛ گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا 2020  را با حمایت خانه انتشارات De Gruyter برگزار می‌کند.

علاقمندان میتوانند درخواست خود را به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند. مهلت ارسال تا 15 ژانویه سال 2020 برابر با 25 دی ماه 1398 است.

این جایزه برابر با 500 یورو است و در ایفلای 2020 دوبلین به کتابخانه برگزیده اعطاء می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: