کد خبر: 25931
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 آبان 1395 - 18:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان البرز

منبع : لیزنا
برنامه‌های بیست‌وچهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان البرز، از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این استان اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان البرز

 

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در استان البرز از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ این استان اعلام شد.

بر این اساس، «برگزاری مسابقه کتابخوانی» توسط معاونت فرهنگی اداره به صورت زیر نویس در سیمای البرز، «ترویج کتاب وکتابخوانی» از طریق برنامه کودک و نوجوان سیمای البرز (برنامه شاپرک) در این ایام برای این استان درنظر گرفته شده است.

»برگزاری ایستگاه صلواتی کتاب در مصلی کرج و دیگر شهرستان‌های تابع»، «برگزاری نمایشگاه کتاب در محل اداره کل و ادارات شهرستان»، «اهدای بسته فرهنگی و کتاب به شرکت کنندگان برتر در مسابقه زیبا‌ترین جمله درباره کتاب وکتابخوانی»، «اهدای جوایز به خوانندگان کتاب و شرکت کنندگان در مسابقه کتاب بخوان و جایزه ببر» و «اهدای بسته‌های فرهنگی و کتاب به تعدادی نخبگان فرهنگی و هنری» از جمله برنامه‌های هفته کتاب در استان البرز است.

همچنین «برگزاری برنامه‌های متنوع برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی بین تمام اقشار جامعه»، «اهدای کتاب به تعدادی از ادارات، مساجد، حوزه علمیه، کانون‌های فرهنگی هنری امور مساجد استان» و «اهدای کتاب به کتابخانه‌های آموزش و پرورش کل استان و ترویج کتاب و کتابخوانی»، «تقدیر از تعدادی از نویسندگان برتر استان»، «تقدیر از تعدادی از ناشران برتر استان» و «رونمایی از کتاب برتر سال استان» از برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: