کد خبر: 25967
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آبان 1395 - 13:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

از مروجان کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر شد/ 754 اثر و ایده خلاقانه در جشنواره مروجان

منبع : لیزنا
در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره مروجان کتاب و کتاب‌خوانی، دبیر جشنواره از معرفی برگزیدگان، از بین 754 اثر واصله خبر داد.
از مروجان کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر شد/ 754 اثر و ایده خلاقانه در جشنواره مروجان

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، محسن حاجی زین‌العابدینی دبیر جشنواره مروجان کتاب و کتاب‌خوانی در آیین اختتامیه گفت: سومین دوره این جشنواره در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، بدون حمایت مردم و مسئولان حاضر شکل نمی‌گرفت.

 

وی با بیان اینکه برای سال سوم برگزاری جشنواره، تصمیم گرفته شد مسئولیت برگزاری از بخش دولتی به نهادهای غیردولتی واگذار شود، افزود: با دریافت 754 اثر در این جشنواره از گروه‌های مختلف، برنامه رو به رشدی را داشته‌ایم.

دبیر جشنواره با اشاره به بخش‌های ویژه مختلف اظهار داشت: معلمان مدرسه، و استادان دانشگاه، امامان جماعت، کتابداران، کتابفروشی‌ها، مهدکودک‌ها، واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز خدمات عمومی، مروجان الکترونیکی و دنیای مجازی از جمله بخش‌های ویژه جشنواره هستند همچنین بخش بین‌الملل برای فعالان خارج از ایران جهت ترویج کتاب به زبان فارسی نیز فراهم شده است.

به گفته وی، امسال بخشی تحت عنوان نشان استمرار برای برگزیدگان سال‌های گذشته که فعالیت‌های خود را ادامه داده‌اند، در نظر گرفته شده است.

 

حاجی زین‌العابدینی درباره وب سایت مستقل جشنواره عنوان کرد: فعالیت این وب سایت باعث شد تا با قرارگیری آثار بر روی آن، ایده‌ها و خلاقیت‌ها برای دیگران قابل رویت و در واقع شبکه‌ای برای مروجان کتاب‌خوانی باشد.

وی یادآور شد: معرفی افراد شایسته تقدیر و برگزیده در بحث ترویج کتاب وکتاب‌خوانی موثر است و امیدواریم همچون امسال، همچنان رشد داشته باشد.

 

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره مروجان کتاب و کتاب‌خوانی صبح امروز 26 آبان 1395 در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و از مروجان برگزیده کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: