کد خبر: 25972
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 آبان 1395 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در ایام هفته کتاب

منبع : لیزنا
انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در ایام هفته کتاب برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.
اعلام برنامه‌های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در ایام هفته کتاب

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در ایام هفته کتاب که از تاریخ 24 آبان تا اول آذر ماه 1395 برگزار می‌شود، برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

 

بر این اساس «اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار»، «رونمایی از تازه‌های کتاب ناشران کتاب کودک و نوجوان در شش روز هفته کتاب» و «تهیه و ارایه شعارهای تبلیغاتی برای ترویج و توسعه کتاب و کتاب‌خوانی به ویژه کتاب کودک و نوجوان برای استفاده در فضاهای تبلیغاتی  سطح شهر تهران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد شهرستان تهران» از برنامه‌های انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در این هفته است.

 

همچنین برگزاری «همایش نقد و بررسی بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در 2 آذر ساعت 9 تا 12، از برنامه‌‌هایی است که به مناسبت هفته کتاب و توسط انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

«نخستین نشست ارتقای کیفی کتاب‌ کودک و نوجوان» نیز از برنامه‌های این انجمن در هفته کتاب است.

 

همچنین انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان 22تا 26 آبان ماه از ساعت 10 تا 17 نمایشگاهی از کتاب‌های برگزیده ناشران عضو در جشنواره‌های گوناگون ملی و بین‌المللی از سال 1380 تا 1394 با ارایه مستندات مربوطه در محل انجمن برای بازدید عمومی برگزار می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: