کد خبر: 24434
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 خرداد 1395 - 17:58

داخلی

»

اخبار کتاب

در نخستين نشست «آثار خواندن»؛

«چگونه درباره كتاب‌هايي كه نخوانده‌ايم حرف بزنيم» معرفي مي‌شود

  نخستين نشست «آثار خواندن» از سلسله نشست‌هاي معرفي و نقد كتاب با بررسي كتاب «چگونه درباره كتاب‌هايي كه نخوانده‌ايم حرف بزنيم» نوشته «پی‌یر بایار» در سالن اجتماعات كتابخانه مركزي تهران (پارك ‌شهر) برگزار مي‌شود.
«چگونه درباره كتاب‌هايي كه نخوانده‌ايم حرف بزنيم» معرفي مي‌شود

 به گزارش لیزنا، نشست نقد و بررسي كتاب «چگونه درباره كتاب‌هايي كه نخوانده‌ايم حرف بزنيم» نوشته «پی‌یر بایار» ساعت 14 روز يكشنبه شانزدهم خرداد برگزار می شود.

این نشست با حضور محمد معماريان (مترجم كتاب)، دكتر يزدان منصوريان (استاد علم اطلاعات و دانش‌شناسی؛ علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در دانشگاه خوارزمي) و سيامك محبوب مديركل دفتر برنامه‌ريزي نهاد و جمعي از علاقه‌مندان كتاب و كتابخواني در قالب نخستين برنامه از سلسله نشست‌هاي معرفي و بررسي كتاب با نامِ «آثار خواندن» در سالن اجتماعات كتابخانه مركزي تهران (پارك ‌شهر) برگزار خواهد شد.

اين كتاب در بيست و نهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران براي نخستين بار توسط انتشارات ترجمان منتشر و عرضه شده است.

 سلسله نشست‌هاي معرفي و بررسي كتاب با نامِ «آثار خواندن» در راستاي سياست‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور مبني بر توريج فرهنگ مطالعه كتابخواني و همسو با نامگذاري سال 1395 «سال خواندن» از سوي دبيركل نهاد برگزار مي‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: