کد خبر: 24527
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 خرداد 1395 - 16:36

داخلی

»

اخبار کتاب

«بوق سگ»، تازه ترين اثر بيوك ملكي منتشر شد

منبع : لیزنا
 «بوق سگ» تازه‌ترين مجموعه شعر بيوک ملکي با تصويرگري هدي حدادي و به همت انتشارات پيدايش منتشر شد.
«بوق سگ»، تازه ترين اثر بيوك ملكي منتشر شد

 

به گزارش لیزنا،  اين مجموعه شعر شامل بيست شعر  كوتاه  است كه در قالب نيمايي سروده شده و اغلب اين شعرها بيانگر دغدغه‌هاي اجتماعي سراينده است كه به طبيعت و رابطه‌ي انسان با آن نگاه ويژه‌ و تازه‌اي دارد.

بيوك ملكي از شاعران مطرح در حوزه‌ي كودك و نوجوان است. او بعد از انقلاب اسلامي كار خود را با مطبوعات، از جلسات شعر كيهان بچه‌ها شروع كرد و با نهادهايي مانند كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، مركز راديو، حوزه‌ي هنري و انتشارات سروش همكاري كرده است.

ملكي از سال 1367 تاكنون، يكي از اعضاي سردبيري مجله‌ي «سروش نوجوان» است. او علاوه بر فعاليت‌هاي مطبوعاتي، مجموعه شعرهايي را براي كودكان و نوجوانان منتشر كرده، اما شهرت وي بيشتر مديون فعاليت‌هاي موثرش در زمينه‌ي شعر نوجوان است. از او تاكنون بيش از دوازده مجموعه شعر براي نوجوانان به چاپ رسيده كه مي‌توان از مهم‌ترين آن‌ها:«در پياده رو، بيا بگير سيب را، مترسك عاشق بود و روزهاي بادبادك» را نام برد. او بيش از ده جلد تصويرگري و طراحي جلد كتاب را هم در كارنامه‌ي خود دارد.

 

 «بوق سگ» در 40 صفحه و  با قيمت 7000 تومان روانه‌ي كتاب‌فروشي‌ها شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: