کد خبر: 24745
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 تیر 1395 - 13:34

داخلی

»

اخبار کتاب

اهداء 12 میلیارد ریال حواله خرید کتاب به شهرهای پایتخت کتاب و روستا‌های دوستدار کتاب

منبع : لیزنا
مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهدا 12 میلیارد ریال کتاب به شهر‌های نامزد پایتخت کتاب ایران، روستا‌های برگزیده در دو دوره جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب و گروه‌های برگزیده ترویج کتابخوانی خبر داد.
اهداء 12 میلیارد ریال حواله خرید کتاب به شهرهای پایتخت کتاب و روستا‌های دوستدار کتاب

 به گزارش لیزنا، همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با اشاره به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره‌های پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب و گروه‌های ترویج کتابخوانی گفت: از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ 12 میلیارد ریال حواله خرید کتاب به شهر‌های نامزد پایتخت کتاب ایران، روستا‌های برگزیده در دو دوره جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب، گروه‌های برگزیده دومین دوره ترویج کتابخوانی و بیست استان و شهرستان کمتر برخوردار اهداء شده است.

 

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی درباره میزان حمایت از هر یک از این جشنوراه‌ها گفت: به هر یک از شهرهای اهواز و نیشابور (شهرهای پایتخت کتاب ایران) مبلغ 300 میلیون ریال حواله کتاب اهداء شده است. همچنین  به هر یک از پانزده نامزد پایتخت کتاب مبلغ  100 میلیون ریال حواله خرید کتاب اهداء شد. هر یک از استان‌های کمتر برخوردار نیز مبلغ 200 میلیون ریال حواله کتاب دریافت کرده‌اند و به هر گروه برگزیده نیز مبلغ 100 میلیون ریال حواله خرید کتاب پرداخت شده است.

  

گفتنی است در دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران شهر نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: