کد خبر: 25122
تاریخ انتشار: شنبه, 13 شهریور 1395 - 15:58

داخلی

»

اخبار کتاب

از سوی انتشارات قدیانی

امیلی در نیومون برای بار دوم منتشر شد

منبع : لیزنا
امیلی از سواری در هوای دل­انگیز ماه جون لذت برد. هیچ کس زیاد حرف نمی‌­زد، حتی سوسی سال هم در سکوتی غمگین فرورفته بود، گهگاه پسرعمو جیمی چیزی می­‌گفت که به نظر می­آمد روی سخنش بیشتر با خودش است . . .
امیلی در نیومون برای بار دوم منتشر شد

 به گزارش لیزنا، مؤسسه­ انتشارات قدیانی، کتاب امیلی در نیومون (کتاب اول) نوشته ال. ام. مونتگمری " نویسنده­ داستان آنی شرلی" را با ترجمه " سارا قدیانی" در نوبت چاپ دوم تقدیم علاقه­‌مندان داستان­‌های پرفراز و نشیب و خواندنی کرد.

 

رمان "امیلی" برای ما زندگی دختر جوان یتیم را مجسم می­‌کند و نشان می­‌دهد. امیلی استار دخترکی است که بعد از مرگ پدرش توسط خانواده مادری‌­اش به سرپرستی پذیرفته می‌­شود. داستان امیلی بیشتر واقع‌گرایانه است. بسیاری از اتفاقاتی که برای امیلی در رمان پیش می‌­آید، برای مونتگمری، نویسنده داستان پیش آمده ­است.

 

ال. ام. مونتگمری، نویسنده معروف و خیال پرداز کانادایی بود که معمولاً برای نوجوانان شعر و داستان کوتاه می­‌نوشت. مونتگمری بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌هایی شناخته می‌شود با نام "آني شرلي". مونتگمری ۲۰ رمان و ۵۰۰ داستان کوتاه و شعر منتشر کرد. آثار، خاطرات و نامه‌های این نویسنده، توسط علاقه‌مندان و دانشگاهیان سراسر جهان، خوانده و تدریس می‌شوند.

 

در بخشی از این کتاب آمده:

"... امیلی گفت: کاش آدم­ها از همان لحظه­ی تولد همه چیز یادشان می­ماند. این­طوری خیلی جالب می­شد./ پدر لبخندی زد و گفت: فکر کنم آن­طوری کلی خاطره­های ناجور ذهنمان را پر می­گرد. البته در مورد تو صدق نمی­کرد، چون تو کوچولوی خوش مشربی بودی، امیلی. ... "

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب امیلی در نیومون، نوشته­ی "ال.ام.مونتگمری" و ترجمه­ "سارا قدیانی" را در نوبت دوم چاپ در تیراژ 1650نسخه به قیمت 22000 تومان تجدید چاپ کرد.

 

برای تهیه این کتاب­، علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانید به  نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نیز مراجعه نمایید. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: