از سوی انتشارات قدیانی
امیلی در نیومون برای بار دوم منتشر شد

 به گزارش لیزنا، مؤسسه­ انتشارات قدیانی، کتاب امیلی در نیومون (کتاب اول) نوشته ال. ام. مونتگمری " نویسنده­ داستان آنی شرلی" را با ترجمه " سارا قدیانی" در نوبت چاپ دوم تقدیم علاقه­‌مندان داستان­‌های پرفراز و نشیب و خواندنی کرد.

 

رمان "امیلی" برای ما زندگی دختر جوان یتیم را مجسم می­‌کند و نشان می­‌دهد. امیلی استار دخترکی است که بعد از مرگ پدرش توسط خانواده مادری‌­اش به سرپرستی پذیرفته می‌­شود. داستان امیلی بیشتر واقع‌گرایانه است. بسیاری از اتفاقاتی که برای امیلی در رمان پیش می‌­آید، برای مونتگمری، نویسنده داستان پیش آمده ­است.

 

ال. ام. مونتگمری، نویسنده معروف و خیال پرداز کانادایی بود که معمولاً برای نوجوانان شعر و داستان کوتاه می­‌نوشت. مونتگمری بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌هایی شناخته می‌شود با نام "آني شرلي". مونتگمری ۲۰ رمان و ۵۰۰ داستان کوتاه و شعر منتشر کرد. آثار، خاطرات و نامه‌های این نویسنده، توسط علاقه‌مندان و دانشگاهیان سراسر جهان، خوانده و تدریس می‌شوند.

 

در بخشی از این کتاب آمده:

"... امیلی گفت: کاش آدم­ها از همان لحظه­ی تولد همه چیز یادشان می­ماند. این­طوری خیلی جالب می­شد./ پدر لبخندی زد و گفت: فکر کنم آن­طوری کلی خاطره­های ناجور ذهنمان را پر می­گرد. البته در مورد تو صدق نمی­کرد، چون تو کوچولوی خوش مشربی بودی، امیلی. ... "

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب امیلی در نیومون، نوشته­ی "ال.ام.مونتگمری" و ترجمه­ "سارا قدیانی" را در نوبت دوم چاپ در تیراژ 1650نسخه به قیمت 22000 تومان تجدید چاپ کرد.

 

برای تهیه این کتاب­، علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانید به  نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نیز مراجعه نمایید.