کد خبر: 25398
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 22 مهر 1395 - 11:03

داخلی

»

اخبار کتاب

معرفی یک کتاب سرنوشت ساز

با دانش ریاضی و کامپیوتر در زندگی تصمیم بگیرید

منبع : لیزنا
 دیگر برای گرفتن تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در زندگی، به سراغ فالگیر نروید، بلکه ازدانش ریاضی و علم کامپیوتربه این شکل استفاده کنید.
با دانش ریاضی و کامپیوتر در زندگی تصمیم بگیرید

 به گزارش لیزنا، اگرشما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای انجام تصمیم گیری های فردی و اجتماعی، گاهی اوقات دچار تردید می شوید و مشاوره با دوستان و همکاران هم نمی تواند راه حل مناسبی برای شما پیدا کند باید شیوه ای جدید برای تصمیم گرفتن پیدا کنید که آن استفاده از دانش ریاضی است.

گروهی از محققان و ریاضیدان ها در کتابی به نام Algorithms to Live   با استفاده ازمعادلات ریاضی، فرمول ها و توابع آماری به افرادی که برای تصمیم گیری مردد هستند، شیوه هایی برای حل کردن مشکلاتشان ارائه کرده اند.

 دراین کتاب انواع فرمول ها برای حل مشکلات متداول مانند موفقیت درکار، تحصیل ، خریدن یا نخریدن کالا و تصمیماتی از این قبیل آورده شده  و افراد می توانند با انتخاب فرمول مثال و قرار دادن عدد به جای پارامترها و متغیرها درصد موفقیت را اندازه گیری کنند.

البته جواب ها در این کتاب در صورتی نزدیک به واقعیت است که فرد اعداد درست را در فرمول ها بگذارد و نیز شرایط غیر مترقبه پیش نیاید و فرد منطبق با درصد بدست آمده عمل کند تا نتیجه خلاف واقعیت بدست نیاید.

نویسندگان این کتاب اعلام کرده اند که فرمول های نوشته شده  در این کتاب بسیار آسان است و افراد با دانش معمولی ریاضی می توانند از آن استفاده کنند و براساس آن تصمیمات درست در کارهای خود بگیرند که در نهایت باعث  شود پشیمانی  و افسوس  به سراغ آنها نیاید.

بسیاری ازافراد درسراسر جهان از دانش ریاضی واهمه دارند و این درس کابوس آنها در مدرسه است اما تحقیقات جدید نشان داده است که کودکانی که در درس ریاضی ممتاز هستند بعدها در زندگی کاری وتحصیلی موفق تر هستند و درآمد بالاتری بدست می آورند.

کارشناسان توصیه می کنند خانواده ها از دوران خردسالی فرزندان خود را با درس ریاضی آشنا کنند و آنها را به این درس علاقه مند کنند زیرا موفقیت در این درس ضامن موفقیت کاری و درسی آنها در سالهای آتی خواهد بود.

 

 

در این کتاب افراد حتی می توانند داده های آماری خود را در نمودارهای موفقیت یا شکست ببینند و به این ترتیب تصمیمات درست بگیرند.

 

اساس کتاب Algorithms to Live استفاده از علم کامپیوتر و ریاضیات برای پیاده سازی تصمیمات مغزانسان است، بسیاری از افرادی که این کتاب را مطالعه کرده اند اعتقاد دارند که پس ازخواندن آن تصمیمات دقیق تری درکارهای خود گرفته اند و موفقیت بیشتری بدست آورده اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: