کد خبر: 25711
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 آبان 1395 - 12:17

داخلی

»

اخبار کتاب

ایرانداک و نشر چاپارمنتشر کرد،

چاپ کتاب «قدرت آینده‌نگاری علم و فناوری و اثرات آن در سیاستگذاری»

منبع : لیزنا
كتاب «قدرت آینده‌نگاری علم و فناوری و اثرات آن در سیاست‌گذاری» نوشته دکتر لیلا نامداریان، استادیار ایرانداک و علیرضا حسن‌زاده منتشر شد.
چاپ کتاب «قدرت آینده‌نگاری علم و فناوری و اثرات آن در سیاستگذاری»

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، كتاب «قدرت آینده‌نگاری علم و فناوری و اثرات آن در سیاستگذاری» توسط انتشارات ایرانداک و نشر چاپار به چاپ رسيد.

 

این کتاب در هفت فصل با عناوین پیش ­بینی تا آینده­ نگاری فناوری، چارچوب­‌های عام آینده‌نگاری فناوری، تکنیک­‌ها و روش­‌های آینده­‌نگاری، آینده نگاری به عنوان ابزار هوشمندی راهبردی، ارزیابی اثرات آینده نگاری در سیاست­گذاری، اثرات سیاستی پروژه­های آینده‌­نگاری ایران، و اثرات سیاستی برنامه­‌های آینده‌نگاری کشورهای جهان در اختیار سیاستگذاران آینده‌نگری قرار گرفته است.

 

كتاب «قدرت آینده‌نگاری علم و فناوری و اثرات آن در سیاستگذاری» نوشته دکتر لیلا نامداریان، در 300 صفحه و توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) نشر چاپار منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: