کد خبر: 25759
تاریخ انتشار: شنبه, 15 آبان 1395 - 18:47

داخلی

»

اخبار کتاب

در جشنواره خیریه کمک به کودکان مبتلا به سرطان

طرح یار مهربان در استان هرمزگان اجرا شد

منبع : لیزنا
صدیقه کیوان مدیراجرایی موسسه ساحل خلیج فارس از اجرای طرح یار مهربان در جشنواره خیریه کمک به کودکان مبتلا به سرطان خبر داد.
طرح یار مهربان در استان هرمزگان اجرا شد

به گزارش لیزنا، نصیری دبیر آموزش و پروش هرمزگان مبدع طرح یار مهربان گفت: «این طرح در قالب میزی با همین نام در جشنواره‌های خیریه در استان هرمزگان بر پا می‌شود و در 13 آبان سال جاری مقارن با روز دانش آموز اولین میز در جشنواره خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به معرض نمایش عموم گذاشته شد. محتویات این میز فرهنگی شامل کتاب‌های اهدایی دوستان یار مهربان است که توسط خیرین و بازدیدکنندگان خریداری شده و می‌تواند دوباره به خود موسسه اهدا گردد. در کنار آن تعدادی کتاب از رده‌های سنی مختلف برای مطالعه قرار داده شده است تا خیرین و بازدید کنندگان از آن استفاده کنند.

وی افزود: «دلیل اصلی برپایی این میز استفاده از کتابهای نو و دسته دوم خیرین جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه است. چرا که بیماران مبتلا به سرطان علاوه بر کمک‌های نقدی نیاز به کتاب و مطالعه برای پرورش روح خود دارند.  با برپایی این میز می‌توان هم از جهت کتاب خوان کردن خیرین و بازدیدکنندگان و خود اعضای موسسه گامی برداشت. همچنین منابع مالی لازم جهت کمک های نقدی تامین میشود.

کیوان مدیر اجرایی موسسه ساحل خلیج فارس در پایان با تشکر از ارگان‌های همکار بیان کرد: «در حال حاضر بخش 4اطاقه تبدیل به یک بخش مجهزخون وسرطان شده است. 120 کودک تحت پوشش موسسه هستند وبهترین خدمات رادریافت می‌کنند و هدف اصلی موسسه بر دادن آگاهی به بیماران وشناسایی موسسه و خدمات آن قرار گرفته است. به این ترتیب از هزینه‌های اضافی سفر به خارج از استان جلوگیری شود و نقش ارگان‌های فرهنگی مثل نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش در این عرصه بشدت احساس می‌شود، چرا که دانش آموزان و اعضای کتابخانه می‌توانند کمک شایانی درراستای کمک مادی و معنوی به دوستان بیمار خود باشند.»

همچنین در حاشیه این مراسم جشن بزرگی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و هیئت ورزش همگانی ،هیئت شطرنج و هیئت ووشو برگزار شد که شادی و نشاط خاصی را به این مراسم بخشید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: