کد خبر: 25764
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 آبان 1395 - 13:06

داخلی

»

اخبار کتاب

گرامی داشت هفتادسالگی عبدالله کوثری در عصر کتاب

منبع : لیزنا
پنجمین برنامه عصر کتاب به مناسبت گرامیداشت هفتادسالگی عبدالله کوثری از سوی موسسه خانه کتاب با حضور تعدادی از فرهیختگان و اهالی قلم برگزار می شود.
گرامی داشت هفتادسالگی عبدالله کوثری در عصر کتاب

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، این برنامه در جریان سلسله برنامه های عصر کتاب است که به صورت دوره ای از سوی موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

عبدالله کوثری، مترجم، ویراستار و شاعر ایرانی در سال ۱۳۲۵ در شهر همدان به دنیا آمد. وی دوره دبستان و دبیرستان را در زادگاه خود گذراند. سپس در رشته اقتصاد دانشگاه ملی (دانشگاه شهید بهشتی کنونی) مشغول به تحصیل شد.

کوثری بیش از 50 کتاب در دو حوزه ادبیات و اقتصاد ترجمه کرده است. کتاب های «جنگ آخر زمان» و «خاطرات‌ پس‌ از مرگ‌« ترجمه عبدالله کوثری، به ترتیب در هیجدهم و بیست و دومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ، به عنوان کتاب سال برگزیده شده‌اند.

 

برنامه عصر کتاب ویژه گرامی داشت عبدالله کوثری  روز  شنبه 22 آبان ماه ساعت 16  در  سرای کتاب موسسه خانه کتاب به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و خیابان برادران مظفر جنوبی، شماره1080،خانه کتاب، طبقه منفی 2 برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: