کد خبر: 25784
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 آبان 1395 - 14:25

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال چشمگیر ناشران از طرح اهدای کتاب

اهدای 40 هزار کتاب از سوی ناشران کتاب کودک

منبع : لیزنا
طی روزهای اخیر ناشران حوزه کودک و نوجوان درحدود 40 هزار جلد کتاب را برای انتقال به مناطق کم‌برخوردار کشور، به انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان اهدا کردند.
اهدای 40 هزار کتاب از سوی ناشران کتاب کودک

به گزارش لیزنا، آمار دقیق این کتاب‌ها و ناشران اهدا کننده آنها طی روزهای جاری اعلام خواهد شد. اهدای این کتاب‌ها طی فراخوانی که انجمن  فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان طی هفته‌های اخیر انجام داده، صورت گرفته است. انجمن نامبرده برای سومین سال است که بانی اهدای کتاب به مناظق کم‌برخوردار کشور می‌شود.

 

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، سال گذشته تعداد 200 هزار جلد و دو سال گذشته تعداد 150 هزار جلد کتاب را از سوی ناشران این حوزه به مناطق کم‌برخوردار اهدا کرده است.

 این کتاب‌ها پس از هفته کتاب به این مناطق ارسال می‌شود. از این رو ناشران حوزه کتاب کودک و نوجوان در هفته کتاب نیز فرصت دارند تا در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

 پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده، تعداد قابل‌توجهی کتاب به آمار ارائه شده، افزوده شود. تمامی این کتاب‌ها همچون سال‌های پیش طی کاروانی به مناطق کم‌برخوردار ارسال می‌شود.

هفته کتاب امسال از 24 آبان تا یکم آذر در کشور برگزار خواهد شد و انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ایران در این هفته برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: