کد خبر: 26001
تاریخ انتشار: شنبه, 29 آبان 1395 - 11:55

داخلی

»

اخبار کتاب

تا 4 آذر ماه

نمایشگاه کتاب های برگزیده کودک و نوجوان تمدید شد

منبع : لیزنا
زمان برپایی نمایشگاه دستاوردها و کتاب‌های ناشران عضو در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تا پایان همین هفته تمدید شد.
نمایشگاه کتاب های برگزیده کودک و نوجوان تمدید شد

 به گزارش لیزنا،  عموم علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه چهارم آذرماه به طور آزاد از دستاوردها و کتاب‌های ناشران عضو در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجواندیدین کنند.

اولیای مدارس برای بازدید می‌توانند با هماهنگی قبلی با شماره تلفن‌های 7-88918836 به صورت گروهی دانش‌آموزان را با فضای فرهنگی انجمن آشنا کرده و از نمایشگاه دیدن کنند.

این نمایشگاه شامل دستاوردها و کتاب‌های چهل ناشر عضو در انجمن فرهنگی کودکان و نوجوانان است. آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی برگزیده شده است.

نمایشگاه دستاوردها و کتاب‌های ناشران با آغاز هفته کتاب در روز 24 آبان برپا شده است. دانشجویان و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 بامداد تا 17 عصر همه روزه به جز پنجشنبه و آدینه، به نشانی خیابان کریم‌خان، خیابان حافظ، کوچه هورچهر شماره 13 مراجعه کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر تارنمای انجمن به نشانی  www.cacbp.ir   برای استفاده در دسترس است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: