کد خبر: 26049
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 آذر 1395 - 11:50

داخلی

»

اخبار کتاب

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌کند

نخستین نشست نقد و بررسی ارتقای کتاب کودک و نوجوان

منبع : لیزنا
نخستین نشست نقد و بررسی ارتقای کتاب کودک و نوجوان چهارشنبه سوم آذر، ساعت 15 تا 17 در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
نخستین نشست نقد و بررسی ارتقای کتاب کودک و نوجوان

به گزارش لیزنا، موضوع نقد و برررسی در «نخستین نشست نقد و بررسی ارتقای کتاب کودک و نوجوان»، مجموعه کتاب‌های شعر و شکر که در انتشارات پیدایش منتشر شده، خواهد بود.

 

این نشست با حضور ناشران کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

مصطفی رحماندوست، ناصر کشاورز، شکوه قاسم‌نیا، اسدالله شعبانی، افسانه شعبان‌نژاد و چند تن از شاعران سرشناس حوزه کودک، سرایش این مجموعه‌ها را به عهده داشته‌اند.

برخی عناوین کتاب‌های منتشر شده در این مجموعه، کفش‌های جیک‌جیکی، هم این قشنگ هم اون قشنگ، هزارتا نی‌نی، بی‌اجازه و ... هستند.

محسن طائب، مدیر نشر پیدایش و عضو در انجمن، در این مراسم حضور خواهد داشت. حسن موسوی، تصویرگر حوزه کودک، محمدگودرزی دهریزی منتقد شعر محمدعلی بنی اسدی منتقد تصویرگری  و ساعد مشکی به عنوان منتقد در  این نشست حاضر خواهند شد.

هدف انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از برپایی این نشست، بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب در این حوزه است.


زمان برگزاری این نشست که با حضور برخی از شاعران مجموعه شعر و شکر برگزار می‌شود، چهارشنبه سوم آذر،  ساعت 15 تا 17 خواهد بود.

بلوار کریم‌خان زند، ابتدای خیابان حافظ، کوی هورچهر، شماره 13، واحدهای 1و2 ، سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، مکان برگزاری نخستین نشست نقد و بررسی ارتقای کتاب کودک و نوجوان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 37-88918836 تماس حاصل کنند.

نشست روز چهارشنبه برنامه پایانی انجمن فرهنگی است که در ادامه فعالیت‌های ویژه‌اش برای هفته کتاب صورت می‌دهد. این انجمن از روز نخست هفته کتاب در 24 آبان برنامه‌های متنوعش را متناسب با این هفته آغاز کرده و روز چهارشنبه با برگزاری نشست نامبرده به برنامه‌های مربوط به هفته کتاب پایان می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: