کد خبر: 26402
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آذر 1395 - 09:53

داخلی

»

اخبار کتاب

فخرالدین فخرالدینی به کتاب‌فروشی آینده می‌آید

منبع : لیزنا
کتاب‌فروشی آینده جلسه بعدی سلسله نشست‌های دیدار با استادان فرهنگ وهنر خود را به گفتگو با استاد فخرالدینی اختصاص داده است.
فخرالدین فخرالدینی  به کتاب‌فروشی آینده می‌آید

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام مجله بخارا، دیدار و گفتگو با استاد فخرالدینی پنجشنبه، دوم دی ماه، ساعت 9 و باهمکاری مجله بخارا و کتاب‌فروشی آینده برگزار می‌شود.

به مناسبت  دیدار با استاد فخرالدینی، دو جلد مجموعه پرتره‌های استاد و کتاب‌های  نقاشی او با تخفیف ویژه مخصوص این نشست عرضه خواهد شد. در بخشی  از این دیدار مراسم امضا کتاب با حضور استاد برگزار می شود.

 در این نشست همچنین فیلم  «آینه در آینه» که مستندی از شهاب دهباشی درباره زندگی و آثار عکاسی و نقاشی استاد فخرالدینی است به نمایش درمی‌آید.

استاد فخرالدین فخرالدینی با شصت و پنج سال سابقه حرفه‌ای از عکاسان قدیمی و مشهور چهره‌نگاری ایران است. او در سال 1311 در خانواده‌ای هنردوست، در آذربایجان به دنیا آمده است. پدرش شاعر و عکاس بود و برادرانش نیز به هنر گرایش داشتند. فخرالدینی از کودکی به نقاشی پرداخت و هنوز هم نقاشی می‌کند. عکاسی را نیز نزد پدر شروع کرد. مطالعه و آشنایی با عکاسان مشهور جهان عامل گرایش و تمایل او به عکاسی پرتره شد و سپس برای تکمیل آموخته‌هایش در عکاسی دوره‌هایی را در آمریکا و اروپا گذراند و هنوز هم شوق یادگیری در او می‌جوشد و با او زندگی می‌کند.

این دیدار در محل کتاب‌فروشی آینده واقع در خیابان ولی عصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، پلاک 12 برگزار می‌شود.

 گفتنی است حضور در این دیدار برای کلیه علاقمندان آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: