کد خبر: 27215
تاریخ انتشار: شنبه, 16 بهمن 1395 - 10:02

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «‌آنچه هنر است» اثر آرتور دانتو در پژوهشکده هنر بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر هشتمین نشست از سلسله نشست‌های هنر معاصر را با موضوع بررسی کتاب «‌آنچه هنر است» برگزار می‌کند.
 کتاب «‌آنچه هنر است» اثر آرتور دانتو در پژوهشکده هنر بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، این نشست علمی که به بهانه انتشار آخرین کتاب آرتور دانتو با عنوان «‌آنچه هنر است» برگزار می‌شود به طور خاص به بررسی دیدگاه‌های دانتو در زمینه عکاسی و نسبت هنر و بدن می‌پردازد.

سخنرانان این برنامه محمد رضا ابوالقاسمی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و امیر نصری، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی هستند .

اين نشست توسط کمیته هنر معاصر پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و با همکاری پژوهشکده فرهنگ هنر و معماری جهاد دانشگاهی روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ‍۱۷ الي ۱۹ در محل این پژوهشکده به نشانيی خيابان انقلاب، مابين خيابان وليعصر(عج) و خيابان فلسطين، نبش خيابان برادران مظفر، پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماري جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

گفتنی است نشست مذکور قرار بود پیش از این برگزار شود که به دلیل ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعلام تعطیلی عمومی به تعویق افتاد.

حضور در اين نشست براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: