کد خبر: 27313
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 بهمن 1395 - 19:24

داخلی

»

اخبار کتاب

«نه چندان زیبا، با هوشی متوسط» منتشر شد

منبع : لیزنا
رمان «نه چندان زیبا، با هوشی متوسط» نوشته محمدجواد صابری اولین کتاب از مجموعه «کتاب‌های قفسه قرمز» است که توسط نشر چشمه و با همکاری نشر چرخ منتشر و راهی بازار شده است.
«نه چندان زیبا، با هوشی متوسط» منتشر شد

 

به گزارش لیزنا، رمان 209 صفحه ای «نه چندان زیبا، با هوشی متوسط» با موضوع «داستانهای فارسی – قرن 14» دارای 21 بخش بدون عنوان است. داستان این رمان درباره آخرین روزهای خدمت سربازی یک پسر جوان و مواجهه او با مرگ است. این مواجهه باعث می‌شود که این جوان به شهر آبا و اجدادی‌اش برگردد و با حوادث و انسان‌هایی روبرو شود که چندان دوستشان ندارد. از سویی دیگر، این پسر در زندگی‌ عاشقانه‌اش مشکلاتی دارد که باعث می‌شود دست به رفتارهای خاص بزند. گویی او باید برای رهایی از کابوس‌هایش، کاری بکند.

علیرضا، بردیا و بنفشه برخی از شخصیت های این داستان هستند. «نه چندان زیبا، با هوشی متوسط» بسیار ساده و روان و با زبان طنز به تحریر درآمده است و خیال ورزی و اوهام شخصیت در آن دیده می‌شود.

محمدجواد صابری  نویسنده ای جوان است که تجربه سال ها روزنامه‌نگاری را در کارنامه دارد، او کتاب «نه چندان زیبا، با هوشی متوسط » را به‌عنوان اولین رمانش، به صورت تجربی نوشته است. صابری در این رمان مخاطب را در موقعیت‌هایی قرارمی‌دهد که گاه بی‌نهایت تلخ و تراژیک بوده و گاه هم به شدت طنزآلود و مضحک هستند.

 

رمان «نه چندان زیبا، با هوشی متوسط» نوشته محمدجواد صابری توسط نشر چشمه و با همکاری نشر چرخ  در 209 صفحه  با تیراژ 1000 نسخه در نیمه دوم سال 1395، منتشر و راهی بازار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: