کد خبر: 27377
تاریخ انتشار: شنبه, 23 بهمن 1395 - 08:36

داخلی

»

اخبار کتاب

«بفرمایید فلسفه» در شهر کتاب بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
نشست هفتگی شهر کتاب به  نقد و بررسی کتاب «بفرمایید فلسفه» ترجمه میثم امینی اختصاص دارد.
 «بفرمایید فلسفه» در شهر کتاب بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی شهر کتاب، این نشست با حضور هومن پناهنده، امیرحسین خداپرست و میثم امینی برگزار می‌شود.

به تازگی کتاب «بفرمایید فلسفه» شامل گفت‌وگو با بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر به همت نشر کرگدن انتشار یافته است. این کتاب، دربر دارنده‌ گفت‌وگو با برخی از بزرگ‌ترین فیلسوفان معاصر است.

دیوید ادموندز و نایجل واربرتن در مجموعه مصاحبه‌هایی که ابتدا به شکل پادکست و سپس به شکل کتاب منتشر شد و اکنون شهرتی جهانی یافته است، مسائل زندگی روزمره را پیش‌روی فیلسوفان قرار داده‌اند.

هر مصاحبه بر موضوعی خاص متمرکز است؛ از اخلاق و سیاست و ذهن گرفته تا زیباشناسی و معنای زندگی. مصاحبه‌ها اشتهابرانگیز و کوتاه است، درست مانند لقمه‌های حاضر و آمده و یک‌راست به اصل موضوع می‌پردازد. کتاب دعوتی است به ضیافت این لقمه‌های کوچک: بفرمایید فلسفه.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: