کد خبر: 27419
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 بهمن 1395 - 10:50

داخلی

»

اخبار کتاب

210 ناشرازسراسرکشوردرنمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد حضوردارند

منبع : لیزنا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 210 ناشر ازسراسرکشور خبرداد.
210 ناشرازسراسرکشوردرنمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد حضوردارند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی و شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور 210 ناشر از سراسر کشور صبح روز 24 بهمن‌ماه درمحل مصلای امام خمینی(ره) افتتاح می‌شود.

دراین دوره ازنمایشگاه 26 هزار عنوان کتاب درموضوعات مختلف در 140 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود. از این استان 30 ناشربه صورت مستقیم در نمایشگاه حضوردارند. مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه به بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود.

شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از 24 تا 29 بهمن ماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 19 در محل مصلای امام خمینی(ره)  پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: